Tuesday, May 31, 2011

MAY 2011 , 12.30 p.m

ituu dea buah hati saia . nama dea HAZIQ bukan haziq AF okayy ! hmm , apee ? cakap kuat sikitt ! ouhh , tak handsome ? do i care ? pakwe aku kea pakwe kau . biar lah dea tak handsome kea apee . kau ingat pakwe kau yang handsome macam justin tu baik kea ? err , what the duck ! whatever people say about you , i always love you ! kau niee dah cukup baik dengan aku . aku rasa kau sepadan kott dengan aku . haha , sebab kau AIR then aku API . kalau sebelum niee dua dua API . mana nak kekal aku dengan ex aku semua tuu . hahaha . even aku maki kau macam mana punn , kau still cakap baik baik . gaduh macam mana pun kau tetap sabar . kau tak pernah nak berkira dengan akuu kankan . kau sanggup buat apeee sajeee untuk akuu . apee aku suruh kau mesti buat dengan cepat . tu aku sayanng kau lebih weyhh !

hmm , macam mana aku kenal dea eh ? hihi . macam niee . aku kenal dea timee aku adee game volleyball dekat centre cort paroi . gamee aku start 12 APRIL 2011 . aku pendek kan cerita saja lah okayy . waktu tu ktorang nak balik dahh sebab game dah habiss . aku tengah jalan jalan dengan besties aku ROS IZZATI . dea plak tengah jalan dengan kawan dea FARID . secara kebetulan farid tu kenal aku , farid tegur lahh akuu . aku borak borak dengan farid and si haziq niee plak try lah usha ross kann . takkan lah dea nak berdiri tegak jea tengok ktorang , haha . okayy , farid pun dah dapat number aku and haziq niee pun dah dapat number ros . masing masing text dengan partner sendiri . tapii tak lama lepas tuu aku dah tak contact farid lagiii . then besok tu ros text aku , dea cakap haziq nak number aku . aku cakap lahh , kenapa plakk .  ros cakap , ntaa dea syik tanyee pasal kau jea then tetiba dea mintak number kau , hmm . mulaa mulaa malas nak bagii . tapi banyak kali plak ros mintak izin , hmm , bagii jolahhh haaa .  dea teruss call akuu . borakk lahhh kann ;')

then dea ajak meet , okayy meet sajee lahh . after second meet tu ktorang jadi rapatttttttttt ! selalu kuar samee samee . then ktorang takde kata couple punn . tahu tahu dah couple , haha , memang pelik punn . then couple diam diam ktorang tuu sampai lahh sekarang haa . couple takdo lah lamo haa baru nak 2 months , tapi aku adee lah orang sayangg jugak . hihi . aku gentle sayang kau gilaa gilaa ! aku hope aku tak buat peragai jahat aku masa dengan kau ! haha . thanks jugak sebab kau pernah cakap aku dah ubah peragai kau 1 aku macam tak caye , tapi aku dapat tengok sendiri . since kau kenal aku , kau tak jadi playboy lagii . kau dah tak layan semuaaa perempuan permpuan kau ! first meet tu aku tengok kau asyik mesej jea ! banyak plak tu mesej masukk , grrr , geram gilaa . tapi sekarang dah takde kan ;') terima kasih sangattt . okayy , aku sengaja buat story pasal aku tergantung , hihi =,= thanks membaca , kbai ;')