Saturday, May 21, 2011

22 MAY 2011 ,


kalau cakap pasal birthday niee ramai yang sukaa kan . semua orang adee birthday sendiri . tipuu lah kalau takdee hari birthday kankan ? okay , aku nak cakap bufday aku tak lama lagii . kalau kira kira ade lah dalam 3 minggu lagii . lamee lagii kot . hihi . tahun niee birthday aku tak seronok lah . tahu sebab apee ? sebab birthday aku hari sekolah , selalu birthday aku masee cuti dua minggu tu . tapi tahun niee malang sikit kot , hihi . redha jea kan ? birthday aku hari khamis . nak tahu berapa hari bulan ? carik sendiri . HAHA . aku hope birthday aku nanti , kawan kawan aku tak jadi jahat . stop lah baling baling tepung and telur niee . kitee kan dah form 5 , matang lah sikit . jangan lah jadii budak budakk ( cehh , baru nak sedar lah kan ) HAHA ,

selain aku sedih pasal birthday aku bukan minggu cuti , aku sedih jugak sebab seumur hidup aku , aku tak pernah sambut birthday aku . percaya tak percaya tak ? mesti tak percaya kan ? tapi percaya lahh , aku bercakap benar ;') family aku tak pernah celebrate birthday aku , wish pun tak , beli kek sepotong pun tidak . tapi kalau birthday kakak kakak aku , fuyooo . makan luar lah apee lahh . takpee lahh , act aku dapat lah menumpang jugak ;')

birthday aku masee form 1 , aku tak kena papee . dulu aku duduk asrama . dari form1 sampai from3 . masa form1 aku tak kena sebab semua budak budak balik rumah lah kan sebab cuti dua minggu . masa form2 pun nasib aku luck jugak , time cuti . so aku selamat dekat rumah ;') haa , masee form3 syok sikitt . mase tuu tahun 2009 . aku PMR . haha . so mase cuti 2 minggu , budak budak pmr and budak spm kena stay hostel , sobsobsob .  aku dah tahu dah apee nasib aku . malam sebelum birthday aku , aku dah menyorok dekat dorm kakak angkat aku ( btw sekrang dah ex kakak engkat , sedihh . larii topik! ) dorang semua carik aku , tapi tak jumpe , haha . sengal ouhh dorang . bilaa pagi besok nak pegii riadah , aku masuk dorm aku , aku terkejut gila . HAHAHAHAHAHAHAHA ( bagi aku gelak jap ) haha , okayy . kawan kawan aku amik SEMUA baju aku dalam locker , dea susun baju baju aku dekat lantai . dari locker aku sampai lah kea pintu dorm . dorang buat macam karpet merah . betul betul depan pintu dorang letak selipar aku , kepala hotak dea . hahah . aku lalu jea dekat laluan yang dorang buat khas untuk aku , cewahh;') then senyap senyap dorang datang , nyanyi lagu happy birthday . HAPPY BIRTHDAY TO YOU , HAPPY BIRTHDAY TO ZETY , HAPPY BIRTHDAY TO YOU ;') iloveyou ;')

kawan , aku gilaa gilaa rindu moment niee . sayangg korang sangat sangat ;'( tapi niee semua dulu . aku dah pindah sekolah dah pun . selamat tinggal kawan kawan . korang memang yang terbaik , aku ingat sampai bilaa bilaa ;') fuhh , sedih plak kan aku niee . nonono , jangan nangis lah zety , hee ;') okay let's go . aku sambung cerita . so masee aku form4 plakk , first time aku celebrate birthday aku . itu pun dengan ex aku , THANK YOU TAUFIQ SHAMSUDIN ;') sapee sapee kenal dea ? haha , kalau awek dea bacee niee , sorryy lahh eh , EX jea pun . sajee market nama dea ;') dea celebrate birthday aku dekat paroi . dea panggil semua kawan kawan dea . habis satu badan aku penuh tepung and telur . hee , i love this moment too ;')

and this year , i form5 ;') kitee tengok jea apee nasib aku kan ? pape nanti aku update lah dalam belog niee . korang baca lah sampai lebam okayy ? hihi . btw , sapee yang birthday dea dah lepas , aku nak ucapkan HAPPY BELATED BIRTHDAY ;') sapee yang birthday dea dah nak dekat , Zety Pot's nak cakap HAPPY BIRTHDAY . jangan mintak hadiah . aku sengkek sekarang niee . hahah . okayy lahh , later aku post lagii yea ? thanks nak membaca ;')