Tuesday, May 31, 2011

30 MAY 2011 ,

hai all follower , i'm back now . hihi . okay , aku nak cerita pasal rombongan aku pegii pada 27, 28 & 29 may hari tu . besttt gilaa kott . budak budak yang pergi semua sekepala dengan aku . memang bertambah syiokk lah kan . aku pergi rombongan sekolah jea doe , biasa lah budak sekolah kan , hihi . aku pergi kelantan and terengganu . aku gerak 27 malam , pukul 9p.m . sampai kelantan dalam pukul 10a.m 28 hb tu . first sampai kelantan ktorang pergi rantau panjang . wohaaa , memang rambang matee doee . murah murah pulak tu . mak aku bagi diut rm150 bapak aku bagi rm50 . so total adee lahh rm200 kan . tahu tak berapa aku habis dekat rantaau panjang ? aku habis dekat sana rm130 , haha , gilaa kan ? aku beli jam , gelang , baju baju tuk adik angkat aku sumee . macam tu jea habis doee , gilaa terkejut doee . okay now lepas pergi rantau panjang ktorang terus gerak pergi terengganu . sebab chalet ktorang dekat sanee . ondaway pergi terengganu ktorang berhenti sekejap dekat masjid terapung , cantik kot tempat deaa . sempat lan snap snap kejap , hihi ., tapi aku mals gilaaa nak upload , sebab loadinggggg gilaa doee . later sajee lahh okayy ? hmm , ktorang sampai terengganu dalam pukul 6p.m kott . sampai chalet ktorang mandi mandi , siap siap semuaa lahh . sembahyang and kemas kemas barang .

pukul 8.30 ktorang berkumpul depan chalet sebab malam tu ktorang adee BBQ , gilaaa sedapp . haha . aku lah yang tolong buat bbq tu . panas mukaa aku , dah rentung dah aku rasa haa . hihi . hangus ayam ayam tu aku kerja kan , makan lah korang hangus hangus tu janji kenyang kan . aku dah penat aku lepak dekat laut , btw belakang chalet aku tu adee laut . semuaa budak lepak situ , main lari lari , main simbah simbah air , memang happening gilaa lahh . okayy , time for eat . makan kenyang kenyang sampai nak terbewrakk lahh . hahah . lepak depan chalet sampai tengah pagii . dah ngatok masuk bilik and zzzzzzz . sebab besok pagii pukul 7am dah kena chek out . 

after dah chek out ktorang gerak pergi KUZA . okayy tu salah satu UNIVERSITI dekat sana . hmm , not bad . but aku ngatok dengar orang tu bagi ceramah tentang U tuu . aku kurang berminat sikitt . pergi sanaa dah lah pakai baju kurungg . berpeluh lah ketiak dibuatnyaa . tak lah lama pun dekat sana . lepas pergi KUZA ktorang pergi TAMADUN ISLAM . besttt lahh weyy , lawa lawa masjid dekat sanaa . nak nikah dekat sana boleh biee ? haha , lari topik . sampai sanaa aku lah orang pertama tukar baju , haha . panas kott . legaa jugak after dah tuka baju . ktorang naik bot tahu ? lalu sepanjang laut terengganu . macam macam ktorang dapat tengok . abang bot tu drift bot gilaa kentang weyhh . hahhahaha . after that ktorang pergi masjid kristal , sanee sama jugak macam taman tamadun islam tuu .  now aku dah lupaa lepas aku pergi masjid kristal tu aku pergi mana plakk . yang pentingg nak balik dahhh =,='

hmmm , sebenarnyaa aku terpaksa pendek kan cerita aku sebab 1 aku nak keluar pergi minum jap haa , kawan kawan dah memanggil dekat luar tu . then aku tak larat nak cerita semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pasal aku dekat sanaa . yang plaing penting dalam perjalannan nak balik seremban perasaan aku sedih lah jugak sebab tak dapat nak enjoyy lagii . tapi takpee , lain kali boleh pergi lagii kan ;') dalam bas ktorang jadi orang gilaa , karoke , gelak gelak , borak borak , kacau orang tidoo , hihi . miss gilaa lahh masa tuu . eh reader , gua kena gerak dulu niee . kali niee entry memang macam boringg kan ? takpee , tunggu entry laterrr , btw aku upload sikit gambar . lihat and senyum ;') kbaiiii ^^

ehh ehh aku dah lambat niee btw , masee niee dekat masjid terapungg , mukaa macam taik tapi depan depan macho weyy . hahahhaha . poyoo lah korangg . pape pun aku paling pendek , kbaiii ^^