Friday, May 20, 2011

20 MAY 2011 ,

okay , mesti pelik kan tengok benda alahhh dekat atas niee . niee namaa nya tatuu . HAHA . noee lahh . macam niee cerita dea . lepas habis paper PJK tadii , ktorang dah takde paper dahh  . so lakukan sumbang mahram kejap . duduk lepak dengan lelaki . aku bosan nak dengar cerita dorang . aku pun tidooo . zzzzzzzz , kusyuk gilaa aku tidoo . dah ngatok gila kan , bila dapat peluang tidoo , memang tak ingat dunia lahh . masa aku tidoo sebelah aku FARHAN ISMAIL duduk sebelah aku . orangnya memang kreative . maybe terlampau excited sangat nak amik paper seni nanti , aku tak sangka plak dea akan conteng tangan aku sampai macam niee sekali . gilaa rock wey . sengal gilaa kan ? sarat macam keling . haa , cakap pasal keling kan , aku adee cerita sikit pasal keling , HIHI . follow mee :D

haa , sebenarnya aku belajar bahasa tamil tadi dengan budak kelas aku . aku pernah cerita tak yang separuh budak kelas aku , budak india ? kelas aku ade berapa orang ntaa , dalam 23 orang jea kot . dalam 12 orang jea melayu . yang lain semua india . perempuan melayu adee 4 orang jea . HAHA , gilaa sikit kan ? kalau cekgu takde , pening lepak dalam kelas . dorang akan panggil kaum kaum dea yang lain buat pesta dalam kelas aku . kedanggg kedungggg kedanggg kedunggg ( something like that lah music dorang ) , HAHA . okay , lari topik . sini aku tunjuk apaa yang aku belanja dengan pelajar india tadii . aku belajar 3 benda jea . yang lain nanti nanti jea . ayat niee penting , so belajar dulu ;')
  •  I LOVE YOU - NAAN UNNAI KATHALIKEREN ( cubo toraii sobut :D )
  • I MISS YOU - NAAN UNNAI MARAKKAVILLAI ( cuboo toraii sobut :D)
  •  I HATE YOU - NAAN UNNAI VERUKERAN ( cuboo toraii sobut :D )   
 HAHA , susah tak nak sebut bahasa dorang ? pening aku nak menyebutnyaa doee . nta papee nta . haha . tu jea aku nak belajar dulu , sebab aku dah pening gilaa nka belajar masa niee ;') hope korang boleh lah belajar dengan tenang . haha . guys , gtg lahh . mao tidoo . later aku cerita lagii okayy  ( soryyy niee belog aku , so what kalau entry aku pasal sekolah jea . aku bangga jadi budak sekolah ;') daripada minah minah rempit kat luar tu kan , eyukk ! kbai ;').