Friday, October 29, 2010

SIANG HARI ^^

baru dari tido terus super saver dengan dia .
lepas super saver sumee , dah puas borak borak .
keluar dari bilik , basuh mukaa then terus breakfast .
ntaa apa mimpi aku mengidam nak makan MEE ntaa , hee .
aku suruh abah aku pergi beli .
makan punya makan , eerrrrrkkk ! alhamdulilah ,
dushhhh * hentakkan yang kuat dekat kepala aku !
mak aku tolak kepala aku !

sambil berkata
MAK : kau nie cuba lah sendawa elok sikit .
aku : alahh , tapee lah .
MAK : susah nak bawak pergi makan dekat hotel kau nieee !
aku : pedulik apa . nak ikut jugak .
MAK : mengeleng geleng kan kepala *

ting ting ting * jam tepat menunjukkan pukul 10 a.m
rumah sunyi sepi .
tetiba , miawwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kucing aku bergaduh .
aduhh , sukaa menyusahkan betul .
kucing aku pergi serang kucing mak aku .
apa lagii . kucing mak aku tu penakut .
baru sergah sikit dah terkencing .
so , lepas kena terkam dengan kucing aku , kucing tu ape lagii .
terkencing *

MAK : kau pergi amik mop . kau lap lantai niee .
aku : dengan segera keluar amik mop dan terus kan mop .
2minit lepas tu ...... *

MAK : alang alang kau tengah mop , mop lah lua tu kalau rajin .
aku : tanpa berkata apa apa , terus keluar .

aku pun keluar , nak main air punya pasal .
mop punya mop .
aku mula nak beragan jadi artis , cewahhh *
kayu mop itu aku pegang sekuat hati .
ibarat sedang pegang microfone .
(menyanyi) kau datang dan pergi sesuka hati mu .
ohh kejam nya dikau , tegar nya dikau padaku .
lalalalalalalala * tetibee .....

MAK : dah , jangan kau nak beragan dekat luar tu .
aku : aduhh , spoil lahh ( sambil senyum ) ^^

aku pun malas nak nyanyi dah .
baik aku berjoget kea apee .
lantai licin niee .
kalau joget , tak kantoi sangat .
kalau mak nampak , cakap jea tengah main buih . hee ;)
satu idea yang bagus .

joget joget dan terus joget .
perhh ! aku lah orang yang paling seronok hari niee .
tapi nasib aku malang lepas aku riak nak mampus .
aku tergelincir dan puppppp *
aku jatuh !
mak berlari keluar dan terus gelakkan aku .
dah macam nangka busuk aku niee .
sampai kantoi jugak dengan jiran jiran aku .
jiran aku cakap dekat mak aku .

jiran : dea nak masuk mari menari tu kak .
MAK : takdo harapan lah tu do .
jiran & mak : ketawa kan aku *

errr ! sangat sangat malu .
bodoh wey aku nieee . hahahahhaha !
sakit bontot aku .
nanti aku suruh laki aku urutkan ;)

ps : jangan jadi macam aku .
motif : kuat berangan ;)