Thursday, October 28, 2010

MENJADI RENGANG -__-"

sayangggggggggggg ^^
kenapa kita mesti jadi macam niee yea ?
orang tengok kita bahagia . tapi sebalik nya tidak .
setiap hari mesti ada sesuatu yang buat kita gaduh kankan .
ya allah , ini kah ujian cinta jarak jauh yang kau berikan untuk kami berdua ^^
kau beri kan lah kekuatan kepada kami .
kami tidak kuat untuk mengharungi semua ini ya allah .
jika ini jodoh aku dengan nya .
kau beri kan lah petunjuk agar kami tidak begini lagii .

perkara yang kecil mula menjadi besar apabila
masing masing menunjuk kan ego yang sangat sangat tinggi .
bila berjauhan , perkara pertama yang mucul adalah CURANG !
setiap hari mesti terbayang , dengan sape lah dea keluar niee ?
apa lah yang dea tengah buat sekarang niee ?
agak agak ada tak dea ingat aku ?

sayangggggggggggggggggg , aku nak kau tahu !
aku dekat sini , sikit pun tak pernah curang .
aku dekat sini , sentiasa ingat dekat kau !
aku dekat sini tak senang duduk terkenang kan kau dekat johor bharu sana !
aku sentiasa berdoa , agar kau sentiasa ingat aku !
aku mohon bieeeee ;(

kita seolah olah dah tidak sehaluan .
dulu aku kata A , kau kata A .
tapi sekarang . kalau aku kata B untuk bola .
kau cakap B untuk tiang gol .
kenapa sayangg ?
sebab cinta kita begitu kuat sehingga kita sendiri tidak sedar
apa yang sedang kita lakukan .
aku mahu kita seperti dulu !
bahagia macam orang lain jugakkk ^^
yee biee ?