Wednesday, October 27, 2010

CINTA MONYETT NYETT -___-"

semua orang mesti ada pengalaman dalam
cinta monyett niee kankan ?
perit woo rasa dia kalau frust niee !
kenapa lah kita perlu bercinta dalam dunia niee .
then kenapa kita ada perasaan cemburu antara
satu sama yang lain eh ?

baru baru niee aku baru jea frust !
gilaa tak gilaa kau . frust menonggeng aku
bila laki aku pergi dekat perempuan lain . perghhh !
masa tu tuhan jea tahu macam mana perit eh hati aku .
setiap hari tengok dorang bersayang sayang dekat fb ,
nak terkeluar bijik mata aku tengok dorang .
amboii , romantinya ^^

setiap malam aku menangis tengok korang .
aku tak tahu nak buat apa lagi masa tu ,
mukaa aku pun dah macam tembikai busuk dah .
smapai hati kau kan biee !
macam niee ngoman aku bilaa dikecewa kan ...

jeng jeng jeng ...






tapi tu semua dulu .
sekarang laki aku dah datang balik .
ahh , amik kau pompuan . kau lak rasa !
hahah , dulu kau rampas dea kankan ? sekarang kau lak kena .
sukaa hati aku bilaa laki aku tinggal kan kau .
sekarang nie mesti nak tercabut bulu ketiak kau kan
tengok aku dengan dea mengedik dekat fb ?
kau siap hantar text touching dekat aku dengan dea . haha ^^

PS : wahai capital R , harap kau tidak bersedih yee ?
mungkin tade jodoh kott kau dengan dea .
tapi jangan risau , kalau kau ada jodoh dengan dea .
mesti tak kemana ;)))