Thursday, June 9, 2011

rindu saat niee ^^

8 & 9 june niee aku pergi johor bharu . act aku teman kakak angkat aku jumpa boyfie dea dekat sana . aku teman kan pun sebab aku pernah pergi sana sendiri naik bas , sorang sorang lagii tu tahu ? then aku pun kenal budak sana . sebab aku pernah couple dengan budak sana . sedara boyfie kakak angkat aku niee . hm , memang tak boleh tipu johor memang best . rasa macam taknak balik pun adee . grrr , tapi tak bolehh lah weyy , sapee nak tengok kan boyfiee aku dekat seremban tu , lagi satu kakak angkat aku pun kerja besokkkk , so sorry guyss KAMI kena balik jugaa lahh ;')



okayy , niee lah kakak angkat aku tu , sys ermy nama dea ( seacrh fb biey diey ) thanks kakak bawak adik pergi sana . dea lah yang support aku dari pergi sampai lah balik seremban . makan minum duit toilet semuaaa deaa , hihi . terima kaih kakak ;') tunggu adik kaya adik belanja kakak balik okayy ? ( aminnnn cepat lah amin kak ! haha ) kakak memang langsung tak pernah berkira dengan adik sebab tu adik sayangg kakak lebih ouhh , sumpah i love you . hihi . kalau kakak nak pergi sana lagii jangan lupaa ajak adik lagii tau tau tau , adik relaaa teman kan kakak , kalau kakak adee masalah pape pun carik lah adikk okay ? act lawa kakak masa dalam gambar niee , luar pun cantik jugak , i love you kakak ermy ! ;')


haa , niee lah boyfiee kakak ermy , nama dea didi ( search fb sonata kilop ) , haha . tengok muka aku dalam gambar niee . aku tengah tahan gelakk . kau memang kelakar lah didi . macam mana lah aku boleh kawan dengan kau . kau sukaa buli aku . kau ejek aku doremon kan ? okayy fine , haha . act doremon comel apee ;') aku rasa kau sesuai dengan kakak ermy . aku nak kau jaga dea okay ? tolong jangan sakitkan hati dea lagi . kalau korang bergaduh , aku jadi mangsa mengadu korang kan ? ermy sayang kau doe , cayee lah aku . aku jaga dea dekay sini . kau chilex saja okayy ? aku taknak kau tinggalkan dea faham ? thank jugak bawak aku makan free dekat rumah kau and bawak aku jumpa adik adik kau . give me 5 geng ;')


ehemmmmmmmmm , niee ex couple aku yang aku cerita tadi . nama dea danny ( search fb danny o'vella ) . lepas enam bulan tak jumpa ( yaa tak jumpa sebab dah break ) akhirnya dapat lepak dengan kau balik ;') even sehari kan weyy ? tapi seronok lah dapat lepak dengan kau , kau suka layan kepala aku . kite dah kenal 2 tahun 9 bulan kan ? and kita dah macam adik beradik dah ;') sapee nak jelous ? pedulik ape kan ? kita memang rapat pun dari dulu . babe , aku tengok kau sekrang banyak berubah doee , aku tengok rambut kau , mak aiii terkejut nyah tau . tapi takpe lahh . ikut suka kau lahh ;') aku mintak maaf lah kalau aku selalu gurau kasar dengan kau . kalau adee pape jangan lupaa carik aku weyhh . kalau umur aku panjang , aku datang sana lagii okay . kita lepak sampai lebam , jaga diri . rindu kau kepinggg ;')


ini dea kawan baru dekat johor . nama dea alex ( search fb alex popai ) . haha . time nie first time dea jumpa aku and aku pun sama , tapi jalan sama sama macam dah lame lepak weyy . dea layan jea kepala gilaa aku niee . aku pun tak sangka dea sporting sampai macam tu sekali . tapi kan kadang kadang aku kesian dengan dea . baru sekali jumpa , tapi dah banyak kali kena cubit dengan aku . haa , sape suruh ejek aku kan . padan mukaa ;') macam beruk kau kan lepas kena cubit dengan aku , aku tahu sakitt , maaf okayy . hihi , janji tak buat dah . ade masa jumpa lagi tau . jangan lupaa aku ;')

 
gambar last nie nama dea nia ( search fb nia comel ) , dea adik kepada didi tadii . aku kenal dea since aku couple dengan danny tuu . dea comel kan kan ? dea same tinggi dengan aku . haha . kelakar lah . maluu gilaa wooo . tapi takpe , baru lah geng kan adikk ;') adik suka kan pelok kakak . adik , kakak dah tunaikkan janji kakak kan ? sekarang kakak dah datang sana lagi jumpa adikk . kakak betul betul rinduuuu adikk . adik jangan nakal nakal tau dekat sana . belajar tahu ? jangan online pesbuk jea tahu . mumy marah nanti . hihi . insyallah kite jumpa lagi okayy adikk ? i miss youu ^^