Friday, June 10, 2011

MAAFKAN AKU =,='



dia syamiraa , my new friends . act cerita pasal dea nie sebab aku adee rasa serba salah jugak . sekarang dea couple dengan danny , tadi dea im aku . ktorang gossip about danny . aku just cerita apa yang aku tahu pasal danny dekat dea . then some cerita aku , dea memang dah tahu . peragai danny semua dah tahu . so , aku cerita pasal danny bukan sebab aku nak dorang break , NO ! tapi aku taknak dea kena macam mana aku kena dulu dengan danny . tu jea niat aku . tapi danny dapat tahu cerita niee , dea terus marah marah aku and said aku SIAL ! oh god , i really sorry tapi aku cerita benda betul , aku takde sikit pun karang cerita . miraa , you settle lah dengan danny ok ? i mintak maaf sangat . you cuba percaya kan dea . semua orang boleh berubah dan mungkin dea jugak , trust me . i rasa kite tak dapat nak kawan lagii kann ;'(

you tak marah kan i kann ? i hope that =,= even baru kawan dengan you , i selesa kawan dengan you . walau i tahu i tak setaraf dengan you ;'( you jangan lah marah lama lama dengan danny . you bagi dea peluang okayy ? kita tengok dea boleh berubah kea tidak . tapi i sure dea mesti boleh , sebab dea sayangkan you jugak macam mana you sayangkan dea . you anggap lah kite tak pernah cerita pape pun tadi eh ? lupakan semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yang i cerita tadi okayy yangg ? i doakan you bahagia dengan dea . kalau adee pape jangan lupaa contact i , love you nyahh ^^