Wednesday, January 19, 2011

. WELCOME BACK .

                            "  HELLO PEPS "

okayyy , dari sini aku mohon maaf dekat semua followers aku . aku dah lame tidak update blog niee .
so blog niee pun dah jadi tunggang terlannggang dah aku tengok . sekarang aku akan lebih active
untuk update blog aku niee yang cantik macam muka halimah gigi jonggang jongkit tuuuuuu ,

aku bukan sengajakan diri untuk tidak menupdate kan blog niee . tapi adee masalah kritikal yang tak
dapat dielak kan walau pun aku lalu naik kapal terbang sekali pun . perlu kea aku bagi tahu engkau ?
meh follow aku , kalau kau taknak , sudah . duduk diam situ . shutttttttttttttt ;D

  • aku menidurkan diri sampai lah terbitnay waktu fajar . tu pun tak tentu bangun lagi . HIHI ,
  • abah aku menyorokkan lappy sampai ke bawah dapur , huh , pelik abah aku kan ?
  • otak aku tak cukup berkembang nak berkongsi cerita dengan engkau . HAHA ,
  • tangan aku patah dalam masa sebulan dan sebab itu tidak dapat mengactive kan blog niee .

dah lah tu , cukup lah 4 isik isik penting . kalau dalam spm , dah boleh dapat 4 markah dah pun .
banyak wooo :B walawehhh , tangan gua dah patah balikkkkkkkkkkkkkk ,
wa kena berhenti menaip keyboard nie lah . tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap tap .
kuat aku tekan sampai bilik abah dengar . HIHI . wa gerak dulu derr ;)