Monday, January 24, 2011

I PRAY YOU WISH ME TOGETHER -__-"


ESAN , si paru paru manis <3
buat pertama kalinya kau muncul dalam hidup aku gemok . okay , dekat sini aku nak cakap sikit dekat engkau , terima kasih yang tak terhingga sebab boleh buat aku lupakan dea . aku taknak ucap banyak banyak sebab nanti kau kembang . HIHI . aku senang adee dengan kau . kau layan kepala aku yang gile mengalahkan orang yang betul betul gila dalam hospital gila tu . bapee banyak gilee daa . aku pun naik gila dah . enough ! dah sangat sangat lari tajuk !
kau baik doe dengan aku . aku tak tahu apasal kau layan aku macam anak raja . padahal aku layan kau macam bibik aku jea . HAHA . gurau doe . tapi kadang kadang kau niee menyiksa kan hidup aku jugak lah sebab kau selalu kacau aku , gelakkan aku . kutuk kutuk aku . takpe , aku sabar . hari ini hari kau ehsan , besok lusa hari rabu ( sebab aku update entry nie hari isnin ) .
aku tak boleh blaa dengar kau gelak . aduhh , sakit jiwa aku . merosakkan akhlak betul lah kau niee . cube gelak comel sikit macam aku . HAHA ! tapi takpe . even kau gelak macam ayam tercekik ikan , aku tetap sayang kau lah sengal ! okay , sumpah aku tipu . HAHA ;)))
. 18 JANUARY 2011 .
kite mula jadi rapat kankan ? before niee dah pernah kenal . tapi tak lah serapat sekarang . yang bagaikan baju dengan pakaian dalam yang tak boleh dipisahkan . HAHA . kalau lepak , tak sah kalau tak bergaduh ! macam anjing dengan monyet .  okay , aku tahu aku lahir bulan anjing yang haram . tapi aku nak kau tahu , kau lahir bulan monyet , sangat hina dekat mata aku . HAHA . okay , aku tipu lagi .
last aku nak cakap TERIMA KASIH dekat engkau :
  • terima kasih layan aku selama ini . happy sajaa doee ;))
  • sukaa tolong aku bilee aku susah & memerlukan transport untuk berjalan . HAHA .
  • ajar aku bawak kereta sampai pandai ( I LOIKEE ) <3
  • banyak bagi nasihat yang tak berapa masuk akal .

    BY THE WAY : thanks for HAIRUL AIZAD sebab candidkan picture nie .
    ( dah , aku nak marketkan nama kau . bak gula gula sebijik ) ;))))
. GOD , I PRAY YOU GIVE ME STAY WITH HIM .
PLEASE DON'T TAKE HIM FROM ME .
AND I WISH , I HOPE WE CAN STILL TOGETHER UNTIL DIE .
amin.........