Sunday, November 21, 2010

FIRST TIME ^^

besok aku mula start kerja .
omg , before niee aku tak pernah kerja lahh weyy .
mesti terkial kial aku kan nak kerja . haishh .
tapi takpee , aku rilek sajaa .
dapat gaji , menganjing lah aku haa .

tapi bilee dah kerja , relations mesti renggang doe .
mase kerja mane boleh on fone .
kesina danny .
saba biee ea ? faham sikit ok ?
nanti time i break lunch , i call you tau sayangg .
tunggu sajaa ;)

kalau kerja fulltime , leceh sikit .
penat lah . dah lah tak boleh duduk tahu ? grr ,
then kalau kantoi aku tak off fone .
fone aku kena rampas untuk sebulan .
perghh , masyak lah aku .

by the way , aku kerja dekat terminal one .
dekat dalam parkson tu lahh .
sapee duduk negeri sembilan tahu lah tu .
kerja bahagian kasut sekolah /
hujung tahun niee busy lah aku .

sampaikan family aku pergi bercutu 1 hari bulan nie pun aku tak dapat ikot .
dorang pergi langkawi and terengganu .
rugi nyaa aku ;(
sokay lahh kawann . hope family aku ok ok sajaa nanti ;)
wish me luck ^^