Sunday, November 7, 2010

FIRST MEET ;)

. 04 NEVEMBER 2010 .
setahun kenal dan 2 bulan couple .
macam tak caye , finaly kite meet jugak kan sayangg ?
ini lah yang paling indah bagi aku sayangg !
never forget the day ;)

first i sampai JB , i tunggu you dekat larkin .
mase tu you dekat bandar .
and i call you , you datang larkin amik i .
i tunggu you dekat dalam .
dekat depan dunkin donut .
lamee ouh aku nak tunggu kau sampai .
berpeluh peluh aku tunggu dalam tu . panas gilaa woi !

jeng jeng jeng .
i dah nampak you dahh tuu .
you pakai baju ED putih .
you datang dengan kawan you and didi . HEE .
aku malu gillaa masee niee .
aku pakai baju colour purple ;)
kau sukaa kan ?

OMG , dekat tangan you adee bear .
haha , you bagi i bear tu .
sayanggg , thankss a lot ;)
aku tak sangka lak kau nak bagi aku bear secomel aku tu .
hahahahhaha ;)

kite blaa dari larkin .
you tolong bawak beg i yang besar gajah tu .
haishh , susah susah sajaa you niee .
biar jea i yang bawak .
you kate , takpe . you dah cakap cam tu .
i biar jea . HAHA ;)

kite naik bas nak pergi CS .
jauh jugak kan ?
tambang mahal pulak tu ,
cekik darah lah biieee JB niee . haha .
kematu bontot aku niee haa duduk dalam bas tu lame lamee .

sampai pun dekat cs haa .
mak uii . besar gedabak eh jb nieee .
macam KL lumpur dah aku tengok . hahaha .
aku tak pernah sampai jb tahu ?
pergi dengan family pun dekat danga bay sajaaa .

kite jalan jalan dekat cs tu ,
then dah penat dah masing masing .
kite keluar pergi makan dekat kedai mamak BLUR ! haha ^^
aku order milo ais tabur and kau milo ais .
mamak tu pekak kan ?
menyampah aku . hahah .
bersepah sepah milo aku atas meja tu .
segan sajaa ouh depan kau aku makan bersepah .
soryyy sayangg ;)

kite lepak lepak , kite gelak gelak .
kite fikir tu kedai bapak kite agak eh kankan ?
kau cerita pasal kau ngan kawan kawan kau gaduh ngan mamak tu ,
haha , kelakar doe .
fuhh , kenyang dah perut aku niee haa . jum blaa xD

kitee pergi carik bas nak pergi mane nta .
kite naik jejantas , kau lah suruh ,
dah masuk dekat dalam mall tu ,
kite keluar ikut pintu besar tu .
last last nampak balik jejantas yang kite naik tadii .
hahah , macam bodoh sajaa .
kau duduk jb pun tak tahu kea ?

kite jalan lah kaki pergi belakang .
dengan bangga you cakap , YESS , ADE BAS .
kite sepatotnye kene naik jejantas nak melintas .
tapi malas kan ?
kitee lintas jea sesuka hati .
sekali nampak polis , terkial kau lari . hahah !

. 05 NOVEMBER 2010 .
hari ini kite tak kua mane mane pun kan ?
kite lepak minum minum sajaa .
then jalan jalan dekat econsave .
dah macam suami isteri dah pergi sanee .
hahah , BIE , aku nak cool blog tu ;)
yess , you belikan blog oreo ,
pandai pun . thanks sayangg ;)

malam plak kite lepak lagi ,
kite bergusti dekat luar tu ,
haha , sumpah menyampah doe gusti ngan kau !
hey , even aku kecik . aku kuat kan nak tolak kau ? haha .
sakit tangan kau . padan mukaa !
lepak sampai pagi .....
lalalalal , tak dapat nak tulis .
banyak sangat memory ;)

. 06 NOVEMBER 2010 .
tiba mase untuk aku balik seremban sayangg .
maaf , sebab kejap sangat jumpe kau ;)
kite lepak lame lame sampai lupaa amik gambar kan ?
sedihhh , takpe . last last . ingat jugakk ;)

tiket bas aku nak balik seremban pukul 3.30 pm .
kite keluar pukul 12 .
kite lepak dekat kompleks pasir gudang tu .
even macam takde pape .
tapi best sebab lepak dengan kau dekat sane ;)

kite makan dekat foodcourt atas dengan didi .
lepas tu jalan jalan ,
pergi bawah tengok bowling and pergi karoke .
kantoi dengan adik tiri kau and kawan kawan kau .
ramai tanye " awek kau ea " ?
kau mesti jawab dengan jawapan yang same .
"eh tak , nie bini aku lah "
apee lah kau niee kan :)

biee , mase jelous lah dengan kite .
dah pukul 3 .
kau hantar aku dekat bawah .
kite tubggu bawah same samee .
kite macam nak menangis kan kan ? ohh , sedih sangat .

bilaa lah kite dapat jumpe lagii ? ;(
setahun sekali jea kot kite jumpan kankan ?
takpe , aku tunggu kau datang negeri sembilan pulak ;)
kau dah janji kan ?
cop cop . gambar amik dulu .

ting ........


I LOVE YOU xD


HISAP ROKOK SAJAA !

                                                      
THANKS FOR THE KISS ^^


I KISS YOU BACK ^^

that all sayangg .
thanks for everyting ,
and i hope , one day we can meet again :)
i miss you -_______-"

PS : jaga baju , sweater , jam and purse i elok elok ea ?
and thanks bagi i BEAR && RANTAI ,
purse and jam you i jage baik baik jugakk .
takecare sayanggggg ;)